snabb sväng

Skulle lämna en grej åt brodern på lunchen så jag gick in i Nordstan. efter ärendet tog jag en sväng in på H&M. Hittade en jeanskjol som var snygg. Kort modell, med hög midja. Det enda var att jag trodde den skulle vara tight vilket den inte var. Ibland tycker jag det kunde vara kul att få veta hur de tänkt att plaggen ska sitta på. Ibland vet man ju inte riktigt. Okej, en tröja fattar jag, men med alla skärningar, höga midjor osv så kan man ju bli lite osäker. Eller tubtoppar som misstas för en kjol och tvärtom...
Nåväl, en grå topp blev det. Ska testa så den funkar till tights eller jeans hemma bara. Den är utan ärm, rundhalsad i bomull. Övre delen är vanlig slät medan från bysten och ner är den plisserad. Ger lite extra volm, som en tunika/kort klänning. Till var det visst meningen att man skulle ha ett sidenband men det blev ju jättefult med det, passade mig inte alls. Om jag lämnar tillbaka den här kommer mamma skratta! Jag har varit ganska mycket av en jojo-handlare på sistone! Går ju an på H&M, men i mindre butiker...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits