onsdag

Ny dag och jag är tine piggare än igår. Trodde det eftersom tisdag brukar vara min segdag.
Efter jobbet idag ska jag åka till min älsklingsbror och älsklingsbrorson. Hoppas lillkillen är på lite bättre humör än han hade igår. DÅ var han visst ganska kläning, något som inte är så vanligt. Mysigtast måste jag förresten säga att han är efter han sovit och är nyvaken. Mums. DÅ håller man honom och så är han liksom lite kramig och bara mysig. Sedan blir det fart igen så det gäller att man är framme när han sovit :)

Varje morgon samma sak, stress! Idag skulle jag dessutom ha med mig babystolen som brorsan glömde på landet i måndags. Liten väska, större där jag har mat, bok osv + stolsits och fyra ben. Gahhh. Tappade nycklarna utanför garageporten och fastnade med den andra i fickan på kavajen.

Ny dag, nya upplevelser.

Kommentarer:
Postat av: Kerstin

Näe, usch vilken start. Hoppas det kommer att känns bättre lite senare :) Kram.

Postat av: Emmaria

Morgnar är väl inte min grej, men det kan ju bara bli bättre :)

2007-07-11 @ 08:32:02
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits