ny vecka

Nu är jag tillbaka igen! Helgen var ritkigt härlig. Fredagen spenderades i solen fram till nio cirka. Sedan höll jag på att somna, igen. Lördagen bjöd inte på så roligt väder, jag och mamma åkte till Ikea och Västsveriges antagligen tristaste "köpcenter". En skön dag trots allt. Gårdagen var ganska varm och spenderades ute, hela dagen. Ingen klabrlå himmel med sol, men tillräckligt genomträngande för att jag skulle få lite färg på nosen. Vädret gjorde kanske itne helgen till det jag hoppats, men jag har haft en underbart skön helg och jag känner mig lite peppad att ta tag i veckans arbete.

Någon undrade vad jag jobbar med. Jag sitter i en reception och eftersom de vanligtvis är två här så får jag även fixa lite av "vaktmästaruppgifterna" också. Där ingår posthanteringen. 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits