lista är kul

Hittade den här listan som jag tänkt göra ett par gånger och så blir det. Här kommer den:

Scarf eller Turban: Scarf absolut! Turban/huvudbonad är inte riktigt min grej.
Hög klack eller Ballerina: Jag är inte lång, men jag är bekväm av mig! Dessuomt är det fint.
H&M eller Zara: Svårt att välja, förr Zara lätt, men nu är de på samma plats.
Kroppsnära eller A-linjeformat: Hmm, jag gillar både och. Ibland är det skönt med rakare modeller, men jag gillar också tight för att visa de små kurvor jag har.
Stuprör eller Vida jeans: Jag har inget emot bootcut, men det faller väl knappast under "vida jeans" så det får bli stuprör.
Pyton eller Leopard: Inget av det, djurprint är inte min grej.
Modeblogg eller Modemagasin: Kul att läsa bloggarna, men det blir ju inte riktigt samma känsla som en tidning.
Baddräkt eller Bikini: Jag väljer bikini eftersom det är det jag föredrar, men omständigheter gör att jag även använder baddräkt.
Desperate Housewife eller Sex and the City: SATC såklart!
Svart eller Vitt: Vitt är fräscht, men svart funkar nästan jämnt, det gör inte vitt.
Uppsatt eller Utsläppt: Jag trivs oftast bäst i uppsatt men får ofta höra hur fin jag är i utsläppt när jag har det...
Guldmetallic eller Silvermetallic:  Trots att jag använder silver mest just nu så väljer jag nog guld om det var antingen eller, möjligtvis vitguld ;)
90-tal eller 80-tal: Om vi snackar kläder så är det inget av det, bara tid så var väl 80-talet nice eftersom jag föddes då!
Lack eller Läder: Svårt. Lackballerinas kan vara snyggt, men inget går ju upp emot en snygg skinnjacka.
Modette eller Elle: Har inte läst Modette, den lockar mig inte. Elle prenumererar jag på så det känns lätt.
Leggings eller Barbent: Alla gånger väljer jag självklart barbent framför något. Men jag gillar leggings och det är bra när vädret itne tillåter bara ben.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits