lack

Förra veckan skrev Linn om Mavala lack. Hon hade tre färger som såg fina ut. Nice, Milky och bubbly. Nice har jag sedan innan, väldigt schysst färg, om än lite väl orange/röd för mig. Lila nagellack ahr jag varit på jakt efter och likaså ett koralligt som MIlky verkade vara. idag har jag Milky på mig och det är riktigt fint! Funkar till rosa vilket är bra för mig som har en hel del rosa. Alltid kul med tips i bloggvärlden, även om jag inte är förtjust i plagg/accessoarer som blir lite väl hypade. 
Förresten så lägger jag härmed köpförbud av nagellack på mig själv. Nu har jag massvis med färger och borde klara mig ett bra tag! Kanske ett silvrigt bara... :)

Kommentarer:
Postat av: peter

Hur många lack har du egentligen?

2007-08-03 @ 16:35:17

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits