kvällen

Efter jobbet åkte jag hem för att hämta avin och trava till utlämningsstället för att hämta ut Harry Potter. Nu är den i min ägo och min o broderns lilla "psykning" börjar på allvar :)
Bra saker med att bo ute hos föräldrarna nu är, förutom lånandet av bil, att vara på marken, att det är så mycket närmare havet=bättre väder, bär i trädgården mm. Nackdelen med trädgården är alla läbbiga djur, sniglarna är inte att leka med, usch!
Efter en tur på träningscykeln ska jag nu in i duschen och sedan är det Foyle's War som gäller. En trevlig måndag helt enkelt!

Kommentarer:
Postat av: Anna

Nooo, det känns som att alla har börjat läsa HP förutom mig :D Grr!

Postat av: Emmaria

Den är bra, det kan jag säga :)

2007-07-25 @ 09:30:49
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits