I'm bad

Igår var jag en riktigt dålig bloggare. Känner mig småsjuk nämligen och orkade helt enkelt inte. Idag känner jag mig inte så mycket bättre. Fryser som en galning, tung i kroppen, lite tjock i halsen och grusigt huvud.
Hela eftermiddagen, eller ja, den efter jobbet, satt jag ute i solen. Det var skönt, men ändå itne så skönt som det borde varit... Jag frös som bara den!!
Idag är det jobb för hela slanten. Sitter och oroar mig för morgondagen, ehh oroar är kanske för starkt uttryck, men nåväl. Ja, oroa sig i förväg är en av mina specialiteter. Den här gången gäller det huruvida jag kommer palla att jobba 8-21 om jag mår som jag gör nu. Igår var 8-16 alldeles tillräckligt länge. Äh, får se hur dagen utvecklar sig.

Nu ska jag gå och hämta bröd!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits