glamour

Det var ett tag sedan jag kollade runt på tidningar nu faktiskt. Har haft så många böcker att läsa och hållit mig till dem. Men nu är det snart ny tidningsmånad, typ nästa vecka och då kanske det blir lite mer tittande där. Dessutom har jag snart läst slut den sista boken av de som låg hemma... Kanske borde försöka gå till bibban nästa vecka. Vet itne var dte ligger i mina egna kvarter, men är i Torsis kan jag stället utan och innan. Det finns en anledning till att hela familjen är tjenis med bibliotekarierna. Här pryder JLo Glamour, amerikanska upplagan.
Vad är bäst, böcker eller tidningar?
18534-5530

Kommentarer:
Postat av: Beatrice

Hmm svårt att säga, gillar både och :)

Postat av: emma

tidningar!
=D

2007-07-07 @ 13:39:21
URL: http://weirdowithnoname.blogg.se
Postat av: Anonym

Åh är inte alla trötta på Jennifer Lopez snart? Hon sminkar sig i totalt tre olika varianter, har frisyren på 3 olika sätt och bär 3 typer av klänningar, kan man bli mer ensidig och trist?
Även om denna klännings-grej var söt så är det ju trots allt ett omslag och det speglar oftast inte hennes vanliga smak. Passa på att säga: Bra blogg ! : )

2007-07-07 @ 13:42:26
Postat av: Emmaria

Beatrice: dte funker ju det också :)
emma: jaså.. där ser man :)
: Jo lite tröttsam är hon. Gillade henne bättre innan Marc faktiskt. Tack förresten! :)

2007-07-07 @ 14:16:25
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits