förebilder

Nu börjar jag verkligen bli trött på alla kändisar som kör rattfulla! Helt seriöst hur svårt kan det vara?! Dricker man alkohol, eller knarkar för den delen, så kör man INTE.
Fram med personer som är skötsamma och kan vara bra förebilder. Kanske är det dags att det kommer fram lite mer driftiga svenska tjejer som man kan inspireras av. Ebba känns ju ganska given i det sammanhanget, men det finns ju fler. Eller? Bort med alla som missköter sig, blir kända pga deras bröst eller inte "gjort" något. Jag vill ha ordentliga förebilder. Nu.
I sammanhanget kanske jag bör säga att jag inte har Lindsay, Paris eller Nicole som förebilder, men de finns överallt i media och det som ger rubriker är deras droger, rattfyllerier och viktproblem.

Kom igen, vill vi verkligen att våra barn ska växa upp med förebilder som det skrivs om idag? Nej, det vill jag definitivt inte.

Kommentarer:
Postat av: Patricia

Ebba är en mycket bra förebild! Min förebild är då Sebastian. Visserligen är han kille, men en sjukt bra förebild! (: Både gör tjejer och killar!

Postat av: Kajan

Din blogg kan sammanfattas med ett uttryck!
WALL OF TEXT!

2007-07-25 @ 01:27:45
URL: http://kajan.blogg.se
Postat av: Emmaria

Patricia: Det tycker jag med. Bra förebilder är ju inte beroende av kön, utan mer av hur de är så Sebastian funkar väl bra han med :)
Kajan: okej...

2007-07-25 @ 08:21:06
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits