egendoft eller cologne

Igår när jag satt och cyklade på träningscykeln läste jag mest i senaste Hennes, men jag hade också på tv:n. På femman går det vid sju-tiden ett program som heter Brainiacs där de tester olika saker. En hel del har med sannolikhet att göra. Igår gjorde de vaniljsås i en pool och sedan kunde en man gå på det... Men stannade han så sjönk han.

Vad jag skulle komma fram till var ett test de gjorde som hade med dofter att göra. En tjej fick lukta på tre killar. Hon skulle med förbundna ögon endast använda näsan för att välja ut en kille som hon skulle gå på date med. En kille vara bara sig själv rakt av (inte den piffigaste av killar om man säger så..). Nästa kille hade cologne på sig (en kortväxt kille) och den tredje hade tränat lite och hade ingen cologne(vältränad snygg kille).
Tjejen valde ganska lätt han med cologne på sig och jag förstår henne. En egendoft kan vara gott, men svett är itne nice.
Själv använder jag sällan parfym till vardags.

Vad gillar ni cologne eller egendoft? Främst på killar, men även på er själva.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits