efter jobbet

Känns som att jag hunnit med en hel del efter jobbet idag. Det är ju alltid skönt eftersom veckorna bara rinner bort annars. Listar lite grejer, lite lättsammare kanske... Dagens:

Nu ska jag göra pannkakor till morgondagens lunch. Råkade ta Vetemjöl special, hoppas det smakar lika bra, kanske lite matigare...?!


Uppdatering: Nej det gick inte alls bra med Vete Special, eller om det var kombinationen med laktosfri mjölk, pannkakorna blev bara röra. Gah! Måste genst fixa ny lunch, kul att göra det tjugo över elva... Not!


Kommentarer:
Postat av: carolina

SPANA IN MIN BLOGG :)
*
*
*
*
*
och lämna gärna en kommentar..

Postat av: Susanna

Oj vad jobbigt med tanten pa ica, sadant gor aven mig helt galen, far lust att skrika hogt, men det kan man ju inte gora, tyvarr..Din blogg ar for ovrigt jattebra, har borjat lasa ganska ofta, hoppas du far en trevlig dag!

2007-07-18 @ 08:42:28
URL: http://susannal.blogg.se
Postat av: Emmaria

carolina: okej.
Susanna: Ja jag höll på att strypa henne! Man vill ju egentligen säga något, men vad ska man säga liksom... Tack vad kul att höra! :) Hoppas du får en bra dag!

2007-07-18 @ 09:59:26
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits