efter jobbet

Jaha, efter jobebt åkte jag hem till mig. De hade fortfarande itne hämtat kylskået. Jaja, nu ha rjag ringt iallafall. (Skulle gjort det för länge sedan...) PÅ dörrmattan låg två tidningar vilket var trevligt! Hade även fått ett vadderat kuvert från Veckorevyn. Lite konsigt men visade sig vara lite små beauty-produkter eftersom jag skickade in tips på att fixa torra händer till Lisen i början av veckan. Trevligt.
VÄl ute i huset skulle jag bara vila lite och somnade. Sov i en dryg timma så nu kommer jag väl itne somna ikväll...Typiskt. Fast jag behövde sömnen, det är klart!
Har ätit hallon från trädgården och cyklat ett tag. Nu är jag nyduschad och ska måla naglarna. Spännande, resultat kommer!

Kommentarer:
Postat av: Anonym

det kanske är lite tidigt, men jag är sugen på lite höstmode? :)

2007-07-12 @ 21:29:06
Postat av: ERICA

det låter som en härlig dag :)

Postat av: sofia

låter som en skön dag:)

2007-07-12 @ 22:39:24
URL: http://mayflower.webblogg.se
Postat av: Emmaria

: lite höst har jag visat, blir lite då o då. Men somamren kommer först :)
ERICA: ja det var skönt! Bara ta det lugnt liksom :)
sofia: väldigt! :)

2007-07-13 @ 08:20:31
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits