vad skönt

Något som hängt över mig ett tag verkar nu ordna upp sig. Så himla skönt! Vet att jag mår lite sådär eftersom mitt humör är som en berg och dabana, men jag hoppas verkligen få rätsida på det snart. Eller åtminstone kunna hantera det!
Idag blir det sista rycket i pluggandet och även träning. Det som är bra med att trycka in träningen också är att jag kommer sova bättre ikväll (ganska stor chans iaf) och jag får ny energi imorgon. Så brukar det vara... Imorgon efter tentan kommer det känns sååå härligt. Jag har haft ont i magen av stress några dagar nu och det är jobbigt! Sedan underlättade det väl inte att jag åt apelsin i söndags, men den var ju såå god! Eller att jag drack lite kaffe med mjölk(!) i måndags för att orka med jobbet.
Nej, nu blir det plugg plugg plugg.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits