snurr

Det blir nog en ganska lång kväll, men på ett trevligt sätt. Svårt bara att få till en outfit när man ska träffas på eftermiddagen och sedan gå ut och ta en öl. Hmm... Tar nåot som passar både och, blir nog bra. Skorna måste ju dessutom passa till slasket som råder i Göteborg. Var det tvunget att snöa med tanke på slasket som blev efter bara ett par timmar?!?!
Men till klädseln, jag har ingen susning om vad jag ska ta på mig... Gah!! Min garderob är tom ju! Haha, eller inte.. Men just nu känns det så.
Jaja, nu har jag.....stressigt. Surprise! Trevlig kväll!

Kommentarer:
Postat av: StyleSucker

You should wear trousers and a sweater.

Postat av: Anna

Vad blev det för kläder igår, en outfitbild kanske? Hade du trevligt?

2007-01-21 @ 13:52:43
Postat av: Emmaria

Stylesucker: bra idé.

Anna: sorry, inget kort, men ovan ser du förteckning och om du klickar på länken en bild på mig i linnet!

2007-01-22 @ 18:04:47
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits