snurr på norska

När man jobbar med Norge såpass mycket som jag gör på mitt ena jobb så borde man lära sig att fråga massa gånger så man är säker att man förstår vad man tror att de säger. tack vare lite snurr så har det blivit en massa fram och tillbaka, men jag satt vid rodret idag och hade koll på allt vilket kändes skönt. Lättare för mig som förstod åtminstone.
Efter jobbet åt jag lunch med pappa. Supertrevligt. Jag gillar min pappa!
Nu har jag varit hemma en kort stund och ska snart åka till röntgen. Ikväll är det sedan dags för en sväng till gymmet. Ska träna med en kompis så det blir gymmet långt bort. Men det gillar jag egentligen bäst eftersom jag kan maskinerna. Det är bekvämt att ha det nära, men det är så många maskiner som inte finns där som jag tycker är viktiga. Så på gymmet här blir det mer fokus på kondition... Olika träning är bra, då blir dte allra bäst tycker jag!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits