snö

Nu snöar det ute. Men enligt min termometer är det flera plusgrader ute. Funderar på om den verkligen stämmer... Igår var det mycket varmare här uppe hos mig än i bilen när pappa körde mig hem. Märkligt!
Skulle jobba idag på förmiddagen men när jag vaknade gjorde det så ont i bulan och huvudet plus att jag kände mig småkrasslig. Bulan känns fortfarande men krassligheten var nog mest sömn..
Försökte kolla upp när jag klippte mig senast, men jag har, av någon märklig anledning, inte skrivit det i min kalender. Hur ska jag då kunna veta när det är dags att boka ny tid?!? Hmm, om jag betalade med kort kan jag ju luska ut det iofs.
Ska ägna eftermiddagen åt studier, men det är jobbigt när jag har ont i huvudet.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits