sleepy

Det blev en riktig helkväll. Kpm inte fram till träningen i tid men det var för en gångs skull inte mitt fel :)
Hängde på gymmet och drog i maskiner. Skönast är när jag på slutet går på trappmaskinen i tio minuter. Blir lagom svettig och känner mig härligt trött. Sedan blev det bastning och snack. Trevligt värre men jag var inte hemma förrän efter nio. Tur att jag hade förberett videon på Grey's Anatomy och Ugly Betty. Nu är jag obeskrivligt trött och ska sova. Imorgon har jag jobb på kvällen men dagen ska ägnas åt att städa! Jag är trött på att ha det rörigt och ska nu fixa lite. Tänkte även "möblera" om bland burkar i köket. Gillar inte att ha så mycket framme. Jag måste nog ha det där, men jag ska försöka omorganisera så att dte itne lyser på samma sätt som det gör nu. Planerna är många, hoppas bara jag tar tag i dem också!
Nu säger jag godnatt!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits