not at all

Det är riktigt fascinerande att jag kan ha så ont i halsen och inte ha mandlarna. Aj, stackars mig :(
Ibumetin is my friend säger jag bara. Har en kompis som tycker att medicin är onödigt. Hon tar inte nässpray, huvudvärkstablett och smörjer sig inte utan blir hellre torr. Hennes inställning är raka motsatsen till min. Okej, jag tar ju inte medicin som första alternativ, men jag funkar inte med täppt näsa och funkar nässpray så blir jag ju glad, är man allergiker funkar det ju inte alltid..  Hade jag itne smörjt min hud ordentligt hade den nog mått ännu sämre än den gör idag, det är det som är min hjälp. Det värsta jag vet är känslan av stram hud. usch! Man ska hålla sig ifrån alkohol på huden eftersom det bara torkar ut och inte alls rengör så mycket bättre.
Känner mig redan uttråkad... Det blir en låång dag tror jag.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits