något nytt

Idag har jag varit iväg och gjort något nytt på förmiddagen. Önskade att jag kunde säga att det var något spännande, men det var det itne. Men jag tror det kan bli riktigt bra. På sikt kan det göra mig riktigt gott. Det behövs!
Nu ska jag fortsätta städa. Igår hann jag med en del, bland annat två jättehögar med tidningar i min Expedit och två lådor i byrån. Försökte vara ordentlig och lägga undan sådant jag vet att jag inte använder. Nu ska jag nog ta tag i de två övriga lådorna och garderoben. Garderoben är närstan värst, den är så stor och djup, vilket innebär att massa saker kan "försvinna" där. Sedan finns ju den del av garderoben där saker bara hänger, den skulle behöva en organisering... Hjälp! Fast egentligen borde jag ta hand om alla skor först. Ja ni hör, det finns en del att ta tag i. Bara att sätta igång alltså!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits