mörkt

Idag är det grått och regnigt ute. Riktigt inneväder. Har en hel del att plugga men inspirationen är inte den bästa just nu.. Tyvärr. En del får jag ju gjort, men det går alltid lite bättre när man har inspirationen!
Var på gymmet igår med pappa. Ska faktiskt dit idag också med en kompis. Vi brukar ha svårt att få till tillfällen att träffas så gymmet är vår chans att traffas ibland. Tänkte därför åka och snacka lite. Dessutom är ju inte jag den som bygger muskler och håller på, då ska man ju helst vila mellan passen. Som jag uttryckte det för mamma, Jag underhåller min kropp! Egentligen vill jag inte träna armarna så värst, men med en brorson som väger en del känns det nästan som ett måste att träna bicepsen. Eller Filip-muskeln som är dess nya namn ;)
Imorgon ska jag jobba igen. Hoppas verkligen de har något för mig att göra för i måndags var det såå boring!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits