lilla moi

På väg in till stan för att träffa min kompis för fika åkte jag vägen om min bror för att lämna några nycklar. Grädden på moset blev också att jag då fick träffa min brorson. Han var minst lika söt och härlig som jag mindes. Det roliga är att han känner igen mig och dessutom verkar bli glad när jag kommer. Något som gör mig ganska kaxig bör erkännas!
Till det roliga: Jag ska bli gudmor/fadder!!
MIn bror frågade om jag ville bli det och det var ju inte något tvivel. Eller nja, han frågade inte så mycket som han bara sade det. Han visste nog vad svaret skulle bli tror jag!
"Problemet" är nu vad Filip ska få i doppresent! Från sin gudmor måste det vara något extra. Jag ska ju vara världens bästa faster, det är mycket att leva upp till det! Något annat som är kul att jag får chansen att klä mig extra snyggt eftersom jag kommer stå där framme under hela cermonin.
Åhh, vad jag är glad!!

Uppdatering: surfar runt lite i jakt på tips men jag känner mig nu bara ännu mer stressad! Hjälp!!!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits