kväll

Lugn kväll ikväll. Är hemma hos föräldrarna.Har just ätit tacos vilket var väldigt gott, länge sedan sist.
Jag har ganska ont i pannan och har kännt mig lite illamående. Kopplade inte först, men det kan faktiskt finnas ett samband... Nu ska jag läsa en bok och kolla på tv. Den här veckan har varit ledig från studier, men jag behöver nog ta tag i en grej imorgon. Hoppas det ska gå bra.
Mina naglar har dålig period, så jag ska nog försöka fixa dem också. Trivs inte med fula naglar...

Har hunnit städa mycket hemma. Idag blev det kööket som fick en upplyftning. FLyttade runt bland burkar med spaghetti, ris, pasta och te som står framme. Nu står de lite mindre synligt, jag gillar det så eftersom det blir mindre rörig känsla. Får se hur länge det varar men just nu är jag nöjd!
Ska bara ta hand om garderoben också så kan jag bocka av allt på min städlista! Det får bli efter torsdag... Så efter nästa helg kanske.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits