kallt

Idag är det kallt ute! Usch! Jag håller mig helst inne då. Just idag blir det lätt eftersom det är studier som gäller. Det verkar som det ska vara kallt några dgar innan det blir mildare igen. Kom tillbaka!!!
Börjar bli riktigt trött på att min blogg inte uppdaterar som den ska. Jag får lägga mer energi på att få mina inlägg publicerade än det tar att skriva den. På grund av detta har det varit dåligt med uppdatering och svarande på kommentarer, men jag får ta igen det när felet är åtgärdat! Vilket jag hoppas är snart.
Igår kväll var jag och träffade prinsen. Han är ju helt underbar. Fem minuter med honom ger mig ny kraft! Jag är så fånig :)
Funderar på att ta lite luft, men jag både vill och vill inte. Får se... Fast nu lutar det åt inte. Men kanske är lite luft precis vad jag behöver... Jaja.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits