inte smickrande

Usch vad jag inte gillar att sättas i situationer där man verkligen inte kan säga vad man tycker. Tex när folk visar bilder på någon i en mobil (tagna av en mobilkamera), de flesta ser inte ut som fotomodeller då. Och är personen i fråga någon man håller kär så syns ju inte alla egenskaper och saker, som gjorde att man föll för personen, i bilden.
Okej, jag visar alltid kort på Filip, men det är ett riktigt kort skickat till mobilen, och han är en baby, han ser ut som alla småknoddar, men han är min brorson och det är ju det som är grejen!
Fick se kort på en kompis kompis relativt nye pojkvän, han är säkert jättehärlig och verkar vara bra för henne, men jag tyckte varken han såg bra ut eller kunde veta hur han var av några kassa mobilfoton.
Nej, varför förväntar man sig ett ärligt svar utav en bild?! Hmm...

Update: Okej jag låter grinig, men jag lovar, ingen märker vad jag tycker!

Kommentarer:
Postat av: Magnus

Är du inte lite väl ytlig att dissa en person på grund av en bild i en mobil. Fundera 2 ggr vilka egenskaper du uppskattar hos en människa ....

2007-01-26 @ 01:01:33
Postat av: Emmaria

Men åh. läste du verkligen allt?

"han är säkert jättehärlig och verkar vara bra för henne, men jag tyckte varken han såg bra ut eller kunde veta hur han var av några kassa mobilfoton.
"
Det är insidan som räknas och det var det jag försökte säga med inlägget, på en kass mobilbild ser man inte egenskaper och annat...


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits