insnöad

Jag har väldigt lätt för att snöa in på olika saker, trender, personer och stilar. Just nu har jag fastnat för Siennas comeback. Hennes klänning ser härligt avslappnad ut. Dessutom är jag väldigt förtjust i hennes platta sandaler. Snyggt, bekvämt och praktiskt att ströva omkring i. Toppen är också snygg. Ser ut att vara i snyggt material, det är ju också väldigt sött med stnerna som detaljer runt ringningen. Tänk vad märkligt att hon kan gå från flopp till flipp
sådär. Stavas det stylist?

Kommentarer:
Postat av: Sophie

Piffigt!:)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

Postat av: Miss Rude Box

Jag har alltid älskat Siennas stil=) Hon är ascool. Finns en länk på min blogg med massor av hennes kläder.

Puss gorgeous //MRB

2007-01-15 @ 16:41:46
URL: http://missrudebox.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits