en sån start

Var uppe vid sju för att göra mig iordning för läkarbesök klockan åtta. Var där i god tid och vad händer, jo sköterskan har bokat in mig imorgon samma tid! Jag tror hon bokat på fel dag, det blev lite stressigt när jag var där eftersom telefonen ringde osv.. Jag menar, man hör ju inte fel på trettioförsta januari och första februari. Det är inte ens likt!
Nåväl, det var bara att vända tillbaka till sängen. Fick ytterligare några välbehövda timmar av skönhetssömn. Nu lyser dessutom solen, men det blåser något väldigt!
Ikväll blir det quality tid med lill-killen. Han ska nämligen åka bort... Hoppas bara han är pigg efterosm han ska på babysim i eftermiddag. Men faster brukar göra susen!!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits