dop

Nu känner jag mig lugnare inför dopet. Present är beställd. Hoppas den kan hinna fram, men om den inte gör det så ska jag fixa en sak de kan få på söndag så länge. Vad skönt.
Den här veckan är tillräckligt tung ändå för att fundera på en massa dopsaker. Nu kan jag ägna mig åt trevligare dopfunderingar, nämligen klädsel! Tänkte ha svart, kort och puffig kjol, men frågan är ju vad jag ska ta till. Har lite funderingar, men jag får se. Kanske hinner gå en sväng på stan imorgon under lunchen..

Kommentarer:
Postat av: jenny

Du får den här veckan . jag fick ju på enbart en dag! :)

Postat av: Emmaria

Det verkar hoppfullt. Mailade med konstnären och hon skulle göra tavlan imorgon så jag håller tummarna.

2007-01-08 @ 22:11:58
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Anna

Skulle du kunna berätta lite om dina hårprodukter som gör håret lockigare? Funderar på att skaffa något sådant.

2007-01-09 @ 00:49:57
Postat av: Emmaria

absolut kan jag göra dte. Möjligtvis imorgon, annars lovar jag att det kommer på torsdag.

2007-01-09 @ 22:02:15
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits