Chanel-O

Sienna Miller var värdinna för en "intim" middag sponsrad av Chanel. I en härligt grön klänning lyste Sienna som kvällens huvudperson. De satsar verkligen på att hon ska synas nu inför preimären av Factory Girl. Kul eftersom jag gillar hennes nuvarande stil.

Andra gäster var Rachel Bilson (se inlägget nedan..), Lindsay Lohan, Evangeline Lilly och Dustin Hoffman. Kate Bosworth var söt i vit enkel klänning, även Jaime King var söt i byxor och blus.

Däremot imponerade varken Cameron Diaz eller Rachel Zoe med sin outfits för kvällen.. Cameron ser bara..märklig ut tycker jag. Inte alls fin make-up, lite för mycket.. Rachel såg inte så genomtänkt ut, lite för mycket singoalla, spanjorska känsla över det hela.
Nej Rachel Bilson och Sienna va rmina favoriter för kvällen!


bilder gettyimages.com

Kommentarer:
Postat av: Cassie

Sienna var ju ursöt :)

Postat av: Sandra

Cameron påminner lite om Lena PH tycker jag! Undrar om det är blicken eller möjligen hennes min..hahah

2007-01-14 @ 18:58:40

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits