best dressed

2006 års bäst och sämst klädda är utsedda. Orkar inte rada upp alla men förvånande nog så vann Kylie Minouge. Ja, jag är åtminstone förvånad. Så himla snyggt tycker jag inte hon klätt sig nu eller tidigare. Eftersom jag är på det humöret så skriver jag vad jag tänker, det känsn mest politiskt korrekt!
Missförstå mig rätt. Hon är fantastisk. Hon har gått igenom något otroligt jobbigt och rest sig upp och är nu på turné igen. Helt otroligt! Men bäst klädd...
Njae.
Viktoria Beckham kom två, Nicole Richie trea och Kate Moss fyra. Vet inte vem jag föredragit, men jag förstår att den som utsett de på listan inte tittar på det som jag tittar på.

Kommentarer:
Postat av: Anders

Vem skrev listan?

Postat av: Emmaria

Brittiska glamour tror jag det var.. Är lite osäker.

2007-01-11 @ 21:35:26
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits