bell

Nu när det är superkallt ute borde man verkligen lämna sin fånfänga och använda mössa! Egentligen är det väl inte så mycket fåfänga som gör det utan hur illa jag tycker om att mitt hår blir alldeles statiskt när mössan åker av. Jag varken kan eller vill använda mössa inomhus på jobbet, det passar sig bara inte. Kristen Bell ser riktigt söt ut i mössa bakpå huvudet, också något jag konstaterat tidigare..
18534-4349

I övrigt ser hon söt och glad ut under Sundancefestivalen. Men på mittbilden var hon bra mycket sötare då hon inte provade den rosa Lacostemössan som nog föll ner i hennes goodie-bag. Tänk om man blev bjuden på festival eller awardshow och fick välja och vraka mellan gratis saker, fast å andra sidan skulle det kännas väldigt konstigt! Men tanken är lockande måste jag erkänna...

Kommentarer:
Postat av: jun

kristen bell är alltid sjukligt söt.

Postat av: Emmaria

Ja usch ja :)

2007-01-25 @ 21:56:46
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Emelie

mm hon är verkligen söt :)
men skaffa mössa! det är underbart :) slipper frysa så mkt som jag gjort tidigare. dessutom är det ju så snyggt med en stickad basker bak på huvudet!

2007-01-26 @ 19:51:49

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits