bättre och bättre..

Ännu lite bättre idag. Ingen feber och ingen huvudvärk, om jag bara kunde svälja utan att behöva ta smärtstillande så vore allt på topp.
Känner mig lite mer uppåt idag. Fast vi får väl se om några timmar.. Oj, optimistisk jag lät då...
Nåväl, det börjar bli trist att vara sjuk och inte orka med något. Läste faktiskt ut en bok igår. Lite märklig titel: ser min bak stor ut i den här kjolen?.
Innehållet var väl sådär också. Jag är lite trött på böcker där huvudpersonen nästan skrivs ner. Överdrivet med festande, dålig självkänsla, ingen koll på ekonomin, otrogen i ett äktenskap eller glider på jobbet och utför inget. Vad är det för en trist trend? Jag vill ha positiva böcker som jag mig lite jävlar-anamma. Det borde väl vara trenden för 2007. Nu kör vi liksom!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits