antingen eller...

Avslutar kvällen med en antingen eller lista som Kerstin knåpat ihop. 

Scarf eller Turban
Bruuns Bazaar eller Mads Nørgaard
Hög klack eller Ballerina
H&M eller Hermés
Förklädesklänning eller A-linjeklänning
Edith eller Paddington
Stenar/kristaller eller nitar
En-axel-klänning eller tubklänning
Neon eller pastell
Kroppsnära eller A-linjeformat
Pyton eller leopard
Modeblogg eller modemagasin
Baddräkt eller bikini
Chloé eller Cacharel
Blommigt eller prickigt
Guldmetallic eller silvermetallic
Tighta byxor eller vida byxor
Sportchic eller Lyxhippie
90-tal eller 80-tal
Techometallic eller romantiskt

Nu går jag och lägger mig med förhoppningen att jag mår bättre imorgon än vad jag befarar... Vem vinner, kroppen eller intalningsförmågan? En spännande följetong här på emmaria.blogg.se


Kommentarer:
Postat av: Judas

Pyton eller leopard, då!? :)

Postat av: Emmaria

ibland var det svårt att välja. gillar inte djurmönstrat så värst mycket...

2007-01-26 @ 12:00:48
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits