sysslor

Efter jobbet bar det ut på stan. Först lämnade jag en kofta som jag köpte i början av veckan. Hade tänkt ha den som klänning, men igår när jag provade den så kändes den för trist. Den bara var liksom...
Sedan var det födelsedagspresent letande till en kompis. Fattar inte varför jag väntar till sista minuten med sådant... Har varit sjuk, men jag hade ju mycket väl kunnat börja leta i början av förra veckan!
Velade lite och kände mig riktigt hopplös en stund men så hittade jag en sak. Jag gillar den riktigt mycket, hoppas bara storleken är rätt och att hon gillar den. Antingen kommer hon gilla den riktigt mycket, eller inte alls. Hoppas verkligen det blir bra!
Tänkte göra fruktsallad. Kändes riktigt töntigt att köpa en banan, en apelsin, en mango osv.. Men hey, jag behövde ju inte mer!
Nu är det trist väder ute. Duggregnar och börjar bli mörkt. Skönt att kunna hålla sig inne.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits