sweet-talker

18534-4478Igår var jag inte så väldigt produktiv men jag lyckades titta en del på The Hills via MTV's hemsida. Bland annat fick man se när Brody Jenner, som varit ihop med Kristin (laguna Beach) och sedan Nicole Richie, var på date med seriens huvudperson Lauren Conrad. Av det man fick se så kan jag säga att den där Brody verkligen vet vad han ska säga. Okej, det är väl på gränsen till smörigt, men jag är nog en sådan tjej som faller för det smöriga ibland... :) En kväll träffades de ute och Lauren frågade om de störde han och hans kompisars kväll varpå han svarade: If anything, you made my night! Typ.. Smörigt, men sött!

Kommentarer:
Postat av: caaamilla

Såg det avsnittet också och kan inte annat än att hålla med. Dom är så söta tillsammans! :P

2007-02-08 @ 16:09:34
Postat av: Emmaria

De är verkligen söta ihop! Ryktas om att de träffas igen...

Postat av: emma

det är så bra:) hoppas det komme visas snart å tv:n

2007-02-08 @ 19:43:49
URL: http://emma86.blogg.se
Postat av: Vicky

åh! var hittade du det? jag hittar bara previews på mtv.com... ålskar the hills! mvh Vicky

2007-02-08 @ 21:47:13
Postat av: Emmaria

emma: det dröjer nog ett tag, säsongen har bara gått i några veckor i usa ännu. till hösten tror jag det visas...

Vicky: du måste gå in på amerikanska sidan mtv.com. Där väljer du the hills och sedan play video så kan d titta på avsnittet du väljer. jag såg alla fyra.

2007-02-08 @ 22:44:14
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Mary

såg ut som adam brody i miniformat :o

2007-02-09 @ 14:01:19
URL: http://breath.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits