stress

Idag känner jag mig superstressad. Rastlös, stressad och nervös men jag vet inte riktigt varför. Jaja, det löser väl sig. Kunde inte somna igår, jobbigt. Det var faktiskt ett tag sedan sist och känslan är inte rolig.
Ikväll blir det jobb, alltid kul. Solen skiner, skönt. Det är bra för humöret.
Tänkte på en sak, när jag mår bättre har jag svårt att förklara hur och värför jag mår dåligt. Märkligt det där. Men bra på sitt sätt eftersom jag då inte drar ner mig själv eftersom jag inte "hittar" de mörka tankarna...
Nåväl idag är det bra, men stressigt. Har en klump i magen, snälla försvinn vet ju inte ens varför dne är där, som sagt.

Kommentarer:
Postat av: Ca

Känslor är "märkliga" till den dag man kan sätta ord på dom. Det är min erfarenhet i alla fall....

Här är det grått ute och små, små snöflingor i luften..

Postat av: Emmaria

Ja du har helt rätt. Just nu arbetar jag med att försöka sätta ord på mina känslor. Babysteps, men det kommer nog hoppas jag.

Usch, det verkar som att det ska komma hit imorgon... Jag gillar vårvädret som varit över helgen! :)

2007-02-05 @ 15:50:34
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits