sovdags

Går inte att publicera bilder idag.. Lite trist eftersom jag hade lite att blogga hade jag tänkt. Nåväl, det får bli imorgon eller när det kan fungera igen. Och jag har tid...
Lite jobbigt att inte ha tillgäng till dator under dagen och sedan ska jag jobba. Vill allt mer ha en laptop, men det var ju det lilla med pengarna också... Int elika lätt att bygga ihop en laptop som att bygga ihop en bra stationär. Fast jag ska ju få "låna" min brors platta skärm och ett trådlöst tangentbord+mus. det ska bli trevligt. Bättre med plats vid mitt datorbord och snyggare och lätthanterligare mus &tangentbord.
Filip var lika charmig idag. Han är så himla söt och härlig!!
Nej, nu blir det sängen, lång dag imorgon. Godnatt! Baci.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits