somrigt

Den sista tiden har jag allt mer drömt mig bort till sommaren. Varma dagar, skinande sol, blå himmel, bara ben, härliga dagar på landet, lunch på uteserveringar och allt annat ljuvligt som kommer med värme och sol. Nyheterna trillar in i butikerna och det är lätt att falla för det mesta som är ljust och somrigt.
Den smalrandiga klänningen passar en varm sommardag, rak och sval ser den ut att vara. Solklänningen i gult har ljuvlig modell, lite balettig med stor kjol. Jeansklänningen som liknar Acnes är riktigt snygg och jag hoppas den kommer till Arkaden så att jag åtminstone kan få prova den och veta om den passar, eller inte...
18534-442318534-442418534-4422
bilder topshop.com

Kommentarer:
Postat av: Fröken SötSur/ Sura tanten

Fina alla tre! Nu längtar jag hemskt mycket till sommaren.

Postat av: Mimmi

:O Hur mycket kostar den där gula klänningen?

2007-02-02 @ 13:44:22
Postat av: johanna

VARFÖR SA DU SÅ DÄR? Haha, ;).
Varma dagar, skinande sol, blå himmel, bara ben, härliga dagar på landet, lunch på uteserveringar och allt annat ljuvligt som kommer med värme och sol.
nuuu längtar jag ännu mera till sommaren! ååh också! :D.

2007-02-02 @ 14:32:48
URL: http://po0sh.blogg.se
Postat av: Emmaria

Fröken Sötsur/Sura tanten: Visst var de! Längtar riktigt mycket :)

Mimmi: runt 30-35 pund tror jag det var. Kolla på Topshops hemsida..

johanna: förlåt ;)

2007-02-02 @ 16:53:43
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Emelie

ahh!! vill ha sommar nu! :) nästan alla mina klädköp nu blir vår/sommarkläder haha

2007-02-02 @ 19:44:08
Postat av: ^^

Alltså kan man beställa från topshop.com, har för mig att jag försökte utan lyckade resultat. De har jäkla snygga kläder.

2007-02-02 @ 21:59:47
URL: http://freakinoutrageous.webblogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits