sol!

Snart bär det av ner till landet. Ska med och kolla till stället. Skönt med sol ute!! Kanske att jag kan sitta en stund i solen. Fast det beror ju lite på, solen kommer till sådär bra på vinterhalvåret... Det är ju trots allt en sommarstuga.
Gårdagen var trevlig och presenten blev uppskattad! Det var en smutsigt ljusblå kofta som är trekvartslång i ärmen och rak framtill. Supersöt modell som är perfekt till jeans med ett linne/topp upptill. Eller i sommar med shorts och ballerinas. Nästan så jag ångrar att jag inte köpte den till mig själv...
Ikväll är dte melodisfestival. Ska hem till en kompis och kolla. Känner mig inte redo för hela melodifestivaltåget... Kan man inte gå tillbaka till en kväll igen?! Det var bättre.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits