nyklippt

Sådärja, nu är jag nyklippt. Salongen var nyinredd vilket behövts länge så det var kul! Snyggt och fräscht. Frisören var bra, men jag föredrar nog ändå min gamla vanliga frisör i framtiden.
Tog inte så mycket på längden, det enda "nya" var att hon klippte lite lugg framtill. Inte så mycket, men tillräckligt för att göra mig nöjd. Får se hur det blir när jag fixar själv bara...

Frisören var helt fascinerad av mitt hår. Färgen (men det brukar de flesta bli..) och kvaliteten. Verkar som att min behandling med Silk-Repair gör susen! Fast hon verkade inte förstå att mitt hår inte klarar samma produkter som andra hår.. Hon har nog inte haft så många med min hårtyp innan lät dem som. Kul att få komplimanger för mitt hår iallafall!!

Kommentarer:
Postat av: Hanna

söt frissa! :)

Postat av: Anonym

silk repair?? berätta mer! vad är det för produkt?

2007-02-26 @ 18:27:30

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits