hemma på min gata

Ville också veta hur livsstilen ser ut på mina grannar. Har varit på Teleadress hemsida och kollat på MOSAIC tidigare när jag läste grundkursen i marknadsföring för en massa år sedan på högskolan.
Nu bor jag ju själv och det är lite roligare och mer träffande kanske.  Typ: B03 Internet och MingelUtmärkande drag
  • Unga
  • Välutbildade
  • Singlar
  • Hög- och medelinkomsttagare
  • Mindre hyresrätt i storstad/närförort
  • Nöjesintresserade
  • Förändringsbenägna individualister
Gatan där jag är uppväxt och mina föräldrar fortfarande bor ser ut såhär: Typ: H26 Konventionella FamiljerUtmärkande drag ·          Äldre ·          Högutbildade·          Gifta par med hemmaboende barn·          Höga inkomster·          70-talsbyggda hus i förort storstad/medelstor stad·          Samhällsintresserade·          Förändringsbenägna individualister

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits