färdigkokt

Har hunnit med världens ångest inför morgondagens retorik-redovisning. Man ska berätta en historia om en favoritsak. En söt kompis första reaktion var, "Men hallå, man kan ju inte ta med garderoben...". Det blir ingen garderob, men prylen är inte långt ifrån det ämnet...
Tack och lov för mina föräldrar som ställde upp som bollplank och gav mig tips. Så mycket lättare när man slipper tänka ner sig själv utan får hjälp i rätt riktning..
Kom just på att vi skulle lsa i ett kompendie också så det får bli sänglektyren denna afton. Befarar en förkylning på intågande så nu har jag druckit c-vitaminer och ätit frukt. Hoppas det hjälper...
Vet att det är en del negativa tankar på bloggen, men tyvärr kan jag inte skriva sådant som jag inte känner. Det är ju min blogg som ska spegla mig och mina tankar. Hoppas ni har överseende!
Imorgon kanske det blir träning. Ett pass i gymmet.. Får se, beror på min träningskompis.
Nej nu är riset färdigkokt, bara att hälla i matlådan och sedan åker pyjamasen på!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits