lördag

Så var det lördag, två dagar till julafton. Idag ska jag trängas på stan. Jag ser inte fram emot det. Har lock för ena örat och det brukar innebära att man är i sin egen värld, speciellt då på ett fullknökat ställe.
Butikerna har öppet riktigt länge idag, så jag kommer väl dra mig dit vid tre-fyra tror jag. Ska packa ihop grejer hemma hos mig också. Julen spenderas helt och fullt hos mamma och pappa. Fast jag har varit här nu också, hemma i en etta när man är sjuk, inte en plan som jag gillar.
Har någorlunda koll på vad jag ska köpa idag. Meckigast blir nog min storebror. Jag vet vad jag gillar, men det ska även vara sånt jag tror han kan tänkas använda! En tröja jag köpte för flera år sedan har han inte använt, men de två senaste åren har jag lyckats med riktiga fullträffar! Det är målet även i år, såklart.

Ps, ska försöka komma ifatt kalendern idag. Har inte riktigt orkat när jag varit sjuk. Ds

Kommentarer:
Postat av: Bokbloggen

Jobbigt att gå ut och handla julklappar idag....

Postat av: Emmaria

Ja, jag har varit sjuk hela veckan så jag har inget val... Men jag är ganska fokuserad så det går säkert bra!

2007-12-22 @ 13:29:34
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits