jaha

Åh vad trist det är att jobba när alla andra är lediga! Det var kolsvart när jag gick upp, ingen annan var uppe i området hemma. Ganska ovanligt och det ledde bara till att göra mig grinigare. Det finns inget som motiverar mig till att blir klar med studierna som det faktum att kunna vara ledig när de flesta andra kan vara lediga. Exempel på sommaren, mellandagarna mm.
Nåväl, de kommer väl knappast springa ner mig idag så jag kommer nog kunna läsa och plugga. På det viset är det ju bra... Hann med ljusbehandling nu innan jobbet, känns skönt att ha gjort det trots att min tid halverades eftersom jag var sjuk!

Nu ska jag ställa min lunch i kylen och hämta lite vatten.

Kommentarer:
Postat av: Heléne

Ja.. idag vill man vara ledig. Jag kan trösta dig med att jag också jobbar idag och vi är faktiskt några stycken här på kontoret. Kan du inte uppdatera bloggen mycket idag så att jag har nåt kul att titta på???

2007-12-27 @ 08:56:43
Postat av: Emmaria

Försöker blogga lite iallafall :) Det är fel på uppkopplingen här... Hoppas din dag inte är alltför seg!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits