heltrött

Det blev flera timmars lek idag också. Filip har fart och energi så det räcker och blir över, flera gånger om! Han är så söt och gullig. De andra var nog lite impade över hur mycket jag är med honom och att jag orkar lyfta honom, det är nästan 15 kilo det handlar om. Upp&ner, hit&dit, det känns i armar och rygg.
Nu längtar jag efter min bok, började på en biblioteksbok, Karin Wahlberg är författaren. Verkar bra även om jag inte orkade läsa den förra av henne som jag började på...
Imorgon ska jag nog bara dega från morgon till kväll, behöver det. Lite lockar det att svänga inom stan, men jag jobbar torsdag-fredag och kan nog springa ner på lunchen. Inte så många som kommer jobba så kanske kan jag äta vid skrivbordet...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits