dan före dopparedan

Så var den här dagen innan julafton. Jag är helt slut. Sov till halv tolv, har nu gjort julgodis och skulle nog behöva en liten nap för att orka resten av min planering... Det är sjukdomen i kombination med pencillin som gör det.
Lite störande att det inte funkar ladda upp bilder. Ta bort temporary files och starta om, orkar inte riktigt just nu.
Känns oerhört skönt att alla klappar är inhandlade! Ska bara slå in dem. Sedan börjar min slappdag. Eller jag ska väl dammsuga rummet jag sover i här hos mamma och pappa... Men det får bli när jag har mer ork.
Ute är det grått, fuktigt och kallt. Inget ultimat väder för mina luftrör! Därför håller jag mig inne.
Låter kanske inte så, men jag är på bra humör, om än ganska trött!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits