boktips?

Tänkte önska mig lite böcker i julklapp men just nu står det still... Har haft några böcker nu under hösten som jag tänkt på, men minns dem inte längre.
Vore jättetacksam för lite tips om chicklitt främst, men också deckare. Gärna engelska böcker eftersom jag föredrar att läsa på engelska framför svenska, åtminstone vad gäller chicklitt!
Ge mig alla er tips så blir jag superglad! Här är
min lista på boktips om någon vill få tips själv.
image6545
bilder via google.se

Uppdaterat: Nu när jag skrivit det här och sedan letade bilder till bilden ovan, så kom jag på två böcker jag önskar mig. Dels fortsättningen till På andra sidan Venus och även Jenny Leeb's andra bok, jag gillade ju Grevgatan 22 så jag hoppas på hennes nästa!

Uppdatering 2: Just det ja, vill läsa senaste Shopaholic boken. Shopaholic and Baby heter den väl har jag för mig...

Kommentarer:
Postat av: linda

hemsökt (en serie med många böcker) tyvär är om chicklitt och inte på engelska men jag tror du kan köpa på engelska för den är översätt. - jag läser på svenska ^^


// Linda

Postat av: Emmaria

Tack, ska kolla på dem! Svenska funkar såklart, gillar bara att läsa det som finns på engelska :)

2007-12-02 @ 21:38:27
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits