2007

Summering av året som gått, det har inte varit ett toppen-år, men det blir bättre och 2008 har alla potential!

1. gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Inget exceptionellt, men jodå...
2. höll du några av dina nyårslöften? Nja, önskar att jag gjort det bättre, men det är ju nytt år snart, skam den som ger sig!
3. blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nope, men nästa år så!
4. dog någon som stod dig nära? Nej tack och lov. (ta i trä)
5. vilka länder besökte du? Frankrike, Monaco och Danmark (dåligt år resmässigt!).
6. är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008? Jag önskar att jag får må bättre, så jag kan vara på topp lite mer!
7. vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas? Det finns inget särskilt datum som utmärker sig...
8. vad är det bästa som hänt dig år 2007? En sjukdomsgrej som vänt vilket påverkat mig mycket.

9. största misstaget? Väljer att se det som några mindre...
10. har du varit sjuk eller skadat dig? Jodå.
11. bästa köpet? Måste vara min laptop!
12. vad spenderade du mest pengar på? Utöver måste-saker och datorn så är det väl kläder...
13. gjorde någonting dig riktigt glad? Filip gör mig alltid glad, annars när jag kunde se det lite ljusare...
14. vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007? Jag förknippar oftare låtar med personer/situationer
15. var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag har nog varit lite mer lågstämd, men jag mår mycket bättre nu än för ett år sedan, så det har vänt!
16. vad önskar du att du gjort mer? Varit mer aktiv, både träningsmässigt men också socialt.
17. vad önskar du att du gjort mindre? Tittat på tv!
18. hur tillbringade du julen? Hemma med familjen och de gamle.
19. blev du kär i år? Nej.
20. favoritprogram på tv? Hmm, Gossip Girl kanske, men det går ju inte på tv här ännu...
21. hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Nej, jag hatar inte (det känns lite barnsligt)
22. bästa boken du läste i år? Svårt, läser så mycket. Kanske "En sexist bekännelser-kärriärhandboken"...
23. största musikaliska upptäckten? ingen direkt...
24. något du önskade dig och fick? Jepp!
25. något du önskade dig men inte fick? Alla önskningar går inte i uppfyllelse över en natt...dessvärre!

26. årets bästa film? den här passar jag.

27. vad gjorde du på din födelsedag 2007? Inget särskilt, hade kalas, öppnade paket, busade med Filip och åt tårta.
28. de bästa nya människorna du träffade? De jag jobbar med tror jag, de är härliga.
29. hur skulle du beskriva din stil år 2007? Ganska klassisk, en hel del klänningar och kjolar.

30. vad fick dig att må bra? Min familj och Filip!
31. vilken kändis var du mest sugen på? Ehh, pass!
32. vem saknade du? Vänner som glidit bort...
33. favorit månad? Svårt, juni kanske, min födelsemånad!

34. finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja, men det är ingen idé att älta, bättre att ta lärdom inför kommande år!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits