torsdag

Jaha, så var det torsdag. Snart helg! Härligt.
Glömde huvudvärkstablett hemma och det känns sådär... Ska se om jag kan få någon av någon här på kontoret. Vet att det brukade finnas i kassaskåpet förr, men jag har ju inte den nyckeln... Ahh, hittade en! Gött :)
I eftermiddag ska jag hem och försöka installera videon jag får låna av min bror. Han använder sig bara av en motsvarighet till amerikanernas TiVo. Helt grymt koncept, ska samla lite pengar och sedan kan han få fixa en sådan till mig! Inte nog med att jag fortfarande har huvudvärk och lite feber så har jag fått något konstigt magvirus. Satans ont i magen, svullen och ja, jag ska inte gå in på detaljer.
Usch vilket inlägg detta blev då.

Var är posten? Han blir segare för varje dag...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits