tisdag

Lite dåligt med bloggande igår. Hann helt enkelt inte. Va rpå ett möte och sedan jobb på kvällen. Var roligare på jobbet igår än i torsdags, jag var ganska trött efter att ha jobbat 8-16 och dessutom hade jobbat heltid hela veckan i övrigt... Nåväl igår var allt som det skulle.
Idag är det böcker som ligger i fokus. Och solen förstås :) Härligt väder. Lite moln, men de svishar snabbt förbi.
Såg förresten just ett mail från sommarjobbet, de tyckte jag gjort ett bra jobb och det var riktigt kul att höra. Var lite orolig att det skulle vara något jag missat eller så. Men jag gjorde uteefter min bästa förmåga.
Nu ska jag ut i solen! Var uppe tidigt idag, känner mig seg, men peppad och på gott humör. Snart kommer mamma hem och då ska vi äta lunch. Kanske kan övertyga henne om att sitta ute.. Hon är nog inte så svårbedd :) Vi är lika soltokig båda två.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits