pys

Gårdagen var riktig myspys kväll. När jag var framme på landet var det just sovdags för lillkillen. Attans. Men snabbt av med kläderna och på med bikinin. Sedan satt jag i solen en bra stund. Därefter skulle vi alla går ner till badet! Filip vaknade på vägen och han var lite kinkig när vi var därnere. Antagligen var han varm, han är ganska känslig för att blir för varm. Men efter att ha druckigt lite vatten, ur en riktig flaska(!) vilket var en prestation i sig, var han i form för att busa lite. Hans senaste grej är att gå bakom sin vagn och "köra" den. Hur kul som helst tyckte han. Jag och mamma fick bita oss för att inte oja. Han såg ut att ramla hela tiden och tänk att ramla på asfalten... usch! På gräset gick det bättre och han gick varv efter varv på tomten. Sådan energi han har! Fast sen blir han knall fall trött och då är det inte så mycket att göra...
Riktigt mysig dag igår, kändes som helg igen! INte särskilt jobbigt att åka dit direkt efter jobbet egentligen. När jag pendlar till skolan är det ju nästan, inte riktigt dock, dubbelt så långt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits